Sjuk

Tjena! Idag är jag hemma och är sjuk. Var egentligen förkyld nästan hela förra veckan, men jag tvingade mig till skolan ändå. Det var inte så smart eftersom man ska vila när man är sjuk, så det blev bara värre. Men jag hoppas jag kan gå till skolan imorrn. Det är så tråkigt att vara hemma. Jag hade tänkt att jag skulle sy en kjol idag, men jag jag blev så inspirerad igår kväll att jag började på den och är i princip klar med den. Men jag måste bara klura ut om jag ska ha fickor på eller inte. Ska ha den imorron, då kan jag fota och så får ni säga vad ni tycker. Nu ska jag försöka rita eller göra nåt annat lite kreativare än att titta på tv och sitta framför datorn. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!!

Krmar Elin

2009-09-14 @ 21:34:14
URL: http://eeellliiinnnsss.blogg.se/
Postat av: Hanna din kusin;P

Krya på dig nu hoppas du blir frisk snart!!<3

2009-09-22 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0