God morgon!

Sitter här hemma och lyssnar på Spotify. Eller ja, jag lyssnar på musik på Spotify. Vilken bra grej! De har ju i princip allt. Jag vet att jag är lite efter men bättre sent än aldrig, eller hur? Idag var det ju skolgjogg, men efter som jag är lite förkyld stannade jag hemma och går på lektionerna som är efter istället. Så snart måste jag gå. Men jag tänkte att jag skulle skriva lite innan. Visst har jag blivit bättre? Jag skriver ju faktiskt mycket oftare. Nu måste jag bara komma igång med att lägga in bilder. Men det är lite förvirrat för jag har bilderna på en annan dator än den jag brukar blogga ifrån. Ska se om jag hittar nån bild...



Här är en från i den blå lagunen på Gotland där vi var somras. Åh, jag vill ha 25 grader, sol, sommarlov och smultron.

Kommentarer
Postat av: The City

Åh, vad härlig bild! Sommaren får gärna komma tillbaka :)

2009-09-13 @ 15:20:09
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0