Förlåt, pardon, excuse-moi, perdone, scusi

Hej! Förlåt för att jag är så himla dålig på att uppdatera. Jag ska bli bättre. Ja förväntar mig inte att ni ska tro på att jag ska bli bättre eftersom jag sagt det så många gånger och det inte har hänt något. Men men, jag ska ha det i bakhuvudet och försöka sätta mig ner framför datorn och skriva ett par rader lite oftare. Nog om detta. Veckan har varit som den brukar, gå i skolan, lära sig massa saker och skratta mycket. Igår kväll var jag ensam hemma. Jag hade lite olika planer men ingen gick i lås. Så det slutade med en fransk 60-tals film och sushi. En aning ensamt, men lite mysigt också. Man är ju nästan aldrig helt själv. Idag har jag varit på båtmässa och bakat. En helg som varken varit rolig eller tråkig. Sånna finns ju också. Jag har bestämt mig för göra en ny design, vi får se när det blir. Ni vet ju hur jag är, men det är svårt att hålla löften man inte lovat någon speciellperson, bara så där allmänt internet.


En bild jag tog i somras på västkusten. Det var så himla fint ljus.

Kommentarer
Postat av: SofiaL

fin bild:D

2009-09-06 @ 19:56:24
URL: http://siias.blogg.se/
Postat av: julia

svar: jahhaaa , :p tack för att du svarade mig :)

2009-09-08 @ 17:45:07
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0