Rubrik...

Tjena! Igår skulle jag vara med ett gäng kompisar och spela in en film. Ja, vi spelade inte in så mycket, lite men inte det vi tänkt. Det får vi väl göra nån annan dag kanske. Det var en underlig dag, men jag hade i alla fall väldigt roligt. har inte skrattat så mycket på länge tror jag. Det kändes lite som ett galna 6 åringar. Alla var helt galna och flummiga, men det var skönt. Man ska inte behöva vara så kontrollerad och cool hela tiden. Efter ett tag blev vi lite lugnare och gick ut. Vi drev runt på stan och hamnade på Henkes gård tillslut. Där var vi en stund och sen gick vi hem. Idag har jag varit ute en stund och ätit glass och köpt present till Kajsa, som fyller år imorgon. Du borde ha en fest, jag kan hjälpa till! Nu ska jag baka bröd och sen kanske jag ska sy lite. Funderar på att göra nåt roligt med alla grytlappar jag fick av mormor. Jag blir så inspirerad och full med energi när det är fint väder. Jag vill göra musik och spela i band! Jag vill rita och pyssla! Jag vill baka! Tur att det är sommarlov snart, så man får tid till att göra allt. Ikväll ska jag kanske gå på en Marionetternas liv som spelar på Ingmar Bergman festivalen.  Men nu måste jag gå. Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0