Konsert

På tisdag ska min klass ha konsert. Men det är så att min grupp, bara kan spela en låt. Dels för att vi bytte tonart och grejade med den vi har. Och dels för att vi inte kom överens om vilken 2:a låt vi skulle ha. Jag är lite irriterad på min grupp. En annan grupp har till och med 3 låtar, önskar jag var i den. Men det finns inget att göra, det är som det är. Dessutom, när vi bytte ackord så blev det svårare i verserna så jag måste verkligen öva! Så just nu ser jag inte direkt fram emot konserten. Jag älskar ju att spela men det känns lite motigt just nu. Hoppas det känns bättre på tisdag. Jag behöver peppning.

Efter skolan idag gick Kajsa och jag hem till mig. Vi gjorde smoothie och kollade på Amelie från Montmartre. Jag älskar den filmen, den är så underfundig.
Imorgon har vi studie-dag, då ska jag och ett gäng kompiar spela in en film/tv-program. Det blir som en japansk game-show typ. Alla har massa roliga idéer. Det ska bli spännande att se slutresultatet. Vi kommer garanterat ha kul i alla fall.
À bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0