Fest och Gotland

God afton!
På fredan förra veckan hade Veronika fest, det var jätteroligt. Veronikas jättefina lägenhet hade två våningar. På övervåningen fanns det en terrass, där det var massa kuddar och filtar på golvet. Där kunde man sitta och ta det lugnt, spela gitarr och äta godis. På nedervåningen kunde man dansa och ha det trevligt. Jag hade jätteroligt och blev sugen på att ha en fest själv, men vi får se hur det blir med det. 
Morgonen efter hoppade jag på gotlandsfärjan. När vi kom fram spenderade vi dagen till och från akuten eftersom farmor hade brutit armen. Men sen åkte vi hem till vårt hus. Där var vi i en vecka och jobbade i trädgården, byggde på vårt lilla hus och latade oss. Jag var ganska mycket med min lilla kusin Vendela, vi tittade på film, lekte och busade. Småbarn är så himla söta.
Jag fotograferade lite också, tyvärr glömde jag min digitalkamera så jag fotade med mobilen. Här kommer några bilder (oredigerade)




Körbärsträden blommade. De är så sagolikt vackra.


Stora huset


Mina odlingslådor.


Grusvägen till vårt hus.


Jag har blivit förtjust i sånna här slags bilder.

Jag hoppas att jag ska orka skriva lite oftare nu, men vi får se hur det blir.
Adieu!



Kommentarer
Postat av: Marisa

Sv: Tack, aa det har jag :)

2009-05-28 @ 18:35:07
URL: http://missmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0