På väg

Hej hej, nu är jag på väg hem från mormor och morfar. Jag sitter på tåget och lyssnar på musik och kom på en grej jag sett på andra bloggar man kunde göra:

1. Sätt iPoden på "blanda spår"
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.


1. OM NÅGON SÄGER "ÄR DET HÄR OK?" SÄGER DU
"Only Yesterday" Jaha...

2.VAD SKULLE BÄST BESKRIVA DIN PERSONIGHET?
"Expectations" Vet inte riktigt om det stämmer

3.VAD GILLAR DU I EN TJEJ/KILLE?
"You know i'm no good" Ja, självinsikt är väl bra...

4.HUR KÄNNER DU DIG IDAG?
"Riot" Kanske det kanske

5.VAD ÄR DIN MENING MED LIVET?
"I know this" Ehm, vad ska man tolka det som?

6.VAD ÄR DITT MOTTO?
"Like a Lady" Haha

7.VAD TYCKER DINA VÄNNER OM DIG?
"The slow drug" Jahapp, det var ju underligt

8.VAD TÄNKER DU PÅ OFTA?
"Kan inte säga nej" ?

9.VAD ÄR 2+2?
"Ridå" Tydligen...

10. VAD TYCKER DU OM DIN BÄSTA VÄN?
"Mariella" Nej...

11.VAD ÄR DITT LIVS HISTORIA?
"November" Jaha

12.VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR?
"Animals" Haha, ja jag tänkte bli en elefant

13.VAD TÄNKER DU NÄR DU SER EN PERSON DU GILLAR?
"Just Frieds" Haha

14.VAD TYCKER DINA FÖRÄLDRAR OM DIG?
"7 days a week" 

15.VAD KOMMER DE SPELA PÅ DITT BRÖLLOP?
"Could shoulder" Mhm...

16.VAD KOMMER DE SPELA PÅ DIN BEGRAVNING?
"Right as rain" Min död eller...?

17.VAD ÄR DIN HOBBY?
"Tears dry on thier on" Brukar inte gråta...

18.VAD ÄR DIN STÖRSTA HEMLIGHET?
"A is for astma and annoying" Mhm, astma?

19.VAD TYCKER DU OM DINA VÄNNER?
"Rockferry" Ja... kanske

20.VAD ÄR DET VÄRSTA SOM SKULLE KUNNA HÄNDA?
"Ingen kommer undan" Nej, det vore hemskt...

21.HUR KOMMER DU DÖ?
"Han tuggar kex" Spännande sätt att dö på...

22.VAD ÄR DEN STÖRSTA GREJEN DU HAR ÅNGRAT?
"Shame" Skam?

23.VAD FÅR DIG ATT SKRATTA?
"Caroline's a victim" Skulle inte tro det

24.VAD FÅR DIG ATT GRÅTA?
"Time Flies" Nej

25.KOMMER DU NÅGONSIN GIFTA DIG?
"Little bit" Är det möjligt att gifta sig lite?

26.GILLAR NÅGON DIG?
"The shit song" Betyder det nej?

27.OM DU KUNDE GÅ TILLBAKA I TIDEN, VAD SKULLE DU ÄNDRA?
"Girl and the geese" Mm, jag ångrar att jag träffade de där gässen ^^

28.VAD GÖR ONT JUST NU?
"Tree hugger" Ehm, nej

29. VAD KOMMER DU POSTA DET HÄR SOM?
"Havanna Mamma" 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, skojigt ^^

2009-03-02 @ 11:28:21
URL: http://kajisa.blogg.se/
Postat av: Michi

Haha, fan vad bra! :P

Skrattade när den där '' kommer du någonsin gifta dig'' kom upp:P

2009-03-03 @ 21:15:12
URL: http://missmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0