Oväntat besök och födelsedag.

Godagens! I lördags fick vi oväntat besök, nämligen Eira med familj. De kom en vecka för tidigt till min fest. Men det var bara trevligt, faktiskt jätte trevligt. :) Jag fick ett jätte fint armband av henne som hon köpt i Afrika. Tack!
Och igår så var det faktiskt så att jag fyllde år. Jag känner ingen större skillnad mot innan.Jag antar att jag mognar så där lite i taget. Hehe. Jag fick frukost på sängen och tjusiga presenter. På kvällen kom min kusin som ska praoa hos fotografen på mammas jobb. Då serverades det först toast med räkor, sen bergtunga och till sist prinsesstårta till efterrätt. Jag hade gjort prinsesstårtan själv, eller jag jag vet inte om man kalla det göra. Jag gjorde inte bottnen eller marispanen eller marsankrämen själv, men jag satte ihop den och gjorde en ros. Jag kan tipsa om att det är mycket godare att göra med frysta bär i stället för sylt, det blir inte så sjukt sött. Självklart ska bären vara tinade innan man lägger på dem. Jaja, en trevlig födelsedag helt enkelt.


Made by me


Här är lite av presenterna.
Vänster till höger.
Det rosa är en idé-bok, där man kan skirva och teckna ner allt möjligt man kommer på.
Ett kavelöverdrag i silikon och en bakduk.
The Kills platta - Midnight boom
Nagellack ett gult och ett svart med lite blått i + nail saver olja från FACE
Sminknecessär också från FACE
Kläder - Petrolfärgat festlinne från redlabel, med världens snyggaste urringning. Jag ska fota den nån dag. Svart festlinne från miss sixty, svår att beskriva men übersnygg. Prickigt linne, jätte fint.

Sen fick jag också lite saker som inte syns på bilden, en snygg väska från Nepal, en film: Million dollar baby, Breakfast at Tiffany-boken, tvål och badbomd, gittarställ (heter det så?), pengar, och så en jättesöt klänning som jag hade på mig idag. Men den är svår att fota, detaljerna syns inte. Hoppas jag inte glömt nåt nu, det känns som det är sjukt mycket jag har skrivt hoppas jag inte tråkat ut er fullständigt.
Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0