ONSDAG

Tjena! Jag har inte skrivit på ett tag för jag har varit sjuk. I lördags var det fest och jag hade jätte trevligt. Massa trevliga människor. Jag fick massa tjusiga presenter också. Sen på söndag blev jag sjuk och har varit hemma från skolan måndag och tisdag. Men idag så kände jag mig frisk och drog mig iväg till skolan. Vi började med musik, där vi har fått välja egna låtar och instrument inom en bestämd grupp. Det var roligt, vi har valt Beväpna er av Ebba Grön och Fuck off and die av Backyardbabies. Jag ska sjunga och spela gitarr. Det är kul för jag har bara fått spela keyboard hittills och det är lite tråkigt. Sen hade vi biologi prov och det gick bra, kändes det som i alla fall. Sen var det franska och då fick jag reda på mitt resultat på provet, jag hade några fel, minns inte exakt. Några lektioner senare hade vi engelska och där fick vi också våra prov tillbaka. Jag fick MVG. Det känns jättebra. Engelska är ju ganska viktigt eftersom det används oerhört mycket. Det är ju så stort. Mandarin är väl störst i och för sig men ni förstår förhoppningsvis vad jag menar. Jaja.
Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan hoppsan!

Nu har jag bytt hemsideadress.

Nu heter jag linnsmarsvin.zoomin.se

Kramizar Linn

2009-03-28 @ 15:22:33
URL: http://Linnsmarsvin.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0