-.-

Tjena! Oj vad jag är trött! Jag somnade när jag kom hem från skolan och sov i lite mer än 2 timmar. Jag har ju varit lite förkyld så det kanske är på grund av det. Sen la jag mig sent och gick upp tidigt också. Jag såg Eraritjaritjaka (har faktiskt lärt mig att uttala det) på Dramaten igår. Den var häftig, jag kan inte berätta för mycket om det är någon som ska se den så förstör man det. Knappast troligt att nån går men ändå. Idag skulle jag gått på Kvartett, men är helt enkelt för trött. Det har blivit mycket teater nu, men det är ju Ingmar Bergman festival. Man får passa på när det kommer lite ny och annorlunda teater. Men nu ska jag nog inte gå på några fler, kanske Obama Victory Speech Project, den 6 juni. Där tolkas Obamas vinnartal av skådespelare från olika länder. Och sen ska jag förstås gå på konserten med Lykke Li och Cocorosie. Det kommer bli jättekul! Imorgon har vi typ idrottsdag där vi ska vandra någonstans utanför stan. De sa att man kunde bada i en sjö när man kom fram. Kallt tycker jag det verkar som, så jag kommer nog inte bada om det inte blir fint väder. Underbart att vandra i regn (ironisk)! Varför kan det inte vara fint väder nu? Det ska ju vara det så här innan avslutningen. Det gick från 25 grader och sol till 10 grader och regn. Det hade varit okej om det hade varit varmt och regn, sånt där härligt sommarregn. Men det är ju jättekallt ute. Jaja, nog tjatat om vädret. Det är typ det tråkigaste man kan skriva om på en blogg. Så jag avslutar nu innan ni somnar. Adieu!

Kommentarer
Postat av: Marisa

Sv: Haha, jag vet men mitt inlägg handlade inte om ngt speciellt så ja ba: hmm... äh, jag skriver bara rubrik. :P

2009-06-07 @ 11:59:41
URL: http://missmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0