Stan och pyssel

God afton! Idag var det sista dagen i skolan. Men vi gjorde inte så mycket, vi fick håltimme första lektionen (irriterande, vi kunde ju sovit en timme extra). Sen hade vi nästan inga lektioner alls, lunch och sist skulle vi titta på en brännbollsmatch mellan skolans lärare och 9:orna. Det var inte sådär jätteroligt så jag, Kajsa, Marisa och Judia gick ut på stan. Vi kollade i olika affärer och åt glass. Sen gick jag hem och tog det lite lungt. Efter ett tag så började jag jobba på min klänning igen. Den är nästan färdig, jag ska bara rynka lite och göra lite fållar. Jag tror jag ska lägga upp den lite, för nu går den en bit nedan för knäna. Den blir nog snyggare och lite ungdomligare om man har den precis ovanför knäna. Det blir nog ett snyggare fall. Jag får pröva mig fram. Imorgon är det avslutning, det ska bli väldigt skönt. Den 18 åker jag till Gotland och stannar där några veckor. Sen blir det Dalarna och sist båten. Så har de flesta mina somrar sett ut. Det vore i och för sig kul att åka utomlands, men jag tycker på nåt vis att man ska njuta av Sverige när det väl är fint här. Nu orkar jag inte skriva mer. À bientôt!

Kommentarer
Postat av: SofiaL

jag blir väldigt nyfiken på hur din klänning blir, kan du inte lägga upp en bild när den är färdig??:D

2009-06-09 @ 15:49:46
URL: http://siias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0