God morgon!

Nu har jag vaknat och ätit frukost i lugn och ro. Det är så himla skönt att man kan sova hur länge man vill och äta frukost utan stress.  Jag älskar sommarlov! Men det här vädret, så kan det ju inte fortsätta. Det måste bli fint nu, i alla fall varmt. Jag är avundsjuk på alla som ska åka utomlands till nåt varmt land. Men om man tänker så här, att sommaren kanske har skjutits upp, så kanske det är fint väder långt efter att skolan börjat. Det är ju alltid trevligt. I fredags var jag på sommarfest hos min föredetta dagmamma. Då tänker ni, varför då? Jo men vi har hållit kontakten med det gäng som gick där samtidigt som jag, och är bra vänner. Vi träffas allihop varje sommar och jul och sen emellan det, då och då. Det är alltid jätte trevligt och god mat. Den här gången regnade det så alla var tvungna att vara inne, så det var ganska trångt. I vanliga fall brukar vi vara ute hela kvällen. Innan festen var jag ute med Kajsa och shoppade på söder, bland annat i mina favorit butiker. De flesta ligger på Hornsgatan, där jag bodde förut. Jag köpte en liten väska på Judits secondhand. Den är väldigt fin, och så är det trevligt att det nog inte finns så många andra som har likadana. Men jag orkar inte fota den nu, det får jag göra sen. Om jag kommer ihåg. Jag har märkt att jag säger att jag ska fota nåt sen, och så gör jag det aldrig. Förlåt för det.
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0