Avslutning och filmmys

 I tisdags var det avslutning. Äntligen sommarlov, men det har inte riktigt gått in än. Jag har inte fattat det, vädret tror jag är en bidragande orsak. Och vi är ju kvar hemma, förra året åkte vi till Gotland direkt. Efter avslutningen gick ett gäng och jag och åt lunch. Sen gick vi hem till Henke och var där ett tag. Klockan 17 var jag på student mottagning och hade roligt. En dålig förklaring av dagen, men jag vet inte hur jag ska utveckla det. Igår så var jag hemma hos Kajsa och hade filmmys. Vi gick och hyrde en film, det tog en evighet för alla hade olika filmsmak. Vi bestämde oss tillslut för Sweeney Todd. Den var bra, men ganska äcklig. Vi köpte och så massa godis som åt under filmen. Det var mysigt. Idag ska jag nog ta det lugnt hemma och kanske sy klart min klänning. Vi får se...




Bilder från Sweeney Todd
Jag tycker de hade så fina kläder i filmen, speciellt på de här bilderna. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sweeny todd är bra. Den är "fin" med det där mörka filtret. fast det är äckligt med allt blod :[

2009-06-13 @ 14:26:30
Postat av: Elise

det var jag som skrev xD

2009-06-13 @ 14:28:03
URL: http://wierdelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0