Hos kusinerna

Hej hej! Nu är jag hos mina kusiner i Hovenäset. Vi seglade hit i onsdags. Här har vi haft det trevligt, även om det har varit jättedåligt väder. Det har regnat och blåst som attan. Samma dag som vi kom hade min kusin Hanna som är 12 år varit ute och kört trail. Det är typ en slags lätt motorcykel eller nåt, som man kör upp och ner för backar och sånt. Farligt tyckte jag att det verkade. Sen ringde hon och sa att hon var på sjukhuset för hon hade brutit handleden. Hon hade kört i ett träd, så nu har hon gips. Stackars, men hon kan i alla fall köra trail på datorn. Det var faktiskt roligt.  Vi har bakat cookies och kokostoppar. Idag var vi på Smögen och kikade i affärer. Jag köpte en kofta från Resteröds. Imorgon ger vi oss iväg till Hunnebostrand, Sofia och Hanna kanske följer med. Trevligt, trevligt. Men nu ska vi titta på Gudfadern och äta kokostoppar så jag måste gå. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0