Hemma igen

Tjenixen! Nu är jag tillbaka i stan efter två veckor i Dalarna. Jag älskar Stockholm på sommaren, den känns mer levande och folk är gladare. Och så är det grönt överallt. Men att vara bortrest har också sin charm. Det är ju jätteroligt att få lite förändring.
Och snart åker jag igen, jag är inte så mycket i stan på somrarna. Jag åker till västkusten och seglar med vår lilla segelbåt. Jag gillar det. Jag har tagit massa bilder också, men jag orkar inte ladda in de nu. Jag har tagit 450 st så det kommer ta en evighet. Imorgon ska jag träffa Kajsa och Elin, det ska bli roligt. Det var så länge sen. Och i övermorgon bär det av till västkusten. Vi får se när jag hinner skriva igen. Ha det bra!


En bild jag tog på Gotland som jag glömt att jag laddat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0