2009

Nu är det ett nytt år och jag tycker om det. Vet inte varför, kanske för att det är någonslags nystart eller att man har ett helt år med nya möjligheter framför sig. 2008 har varit ett väldigt blandat år, med tråkiga och roliga saker. Nyår firade jag hos Saga & Sigrid, det var väldigt trevligt. Vi gjorde en misslyckad Glace au four men vi hade i alla fall väldigt roligt under tiden.

Idag har jag varit och shoppat, jag fyndade ett par skor på rea. Jag tog på mig dem direkt, för att gå in dem. Det är lite högre klack än vad jag brukar ha så jag fick lite ont i fötterna. Skolan börjar om 4 dagar, det är både tråkigt och roligt. Tråkigt med jobbiga lektioner och att gå upp tidigt men roligt att träffa kompisar. 
Jag har blivit väldigt sugen på att fotografera. Min kompis fick en systemkamera i julklapp och jag är helt såld. Bara ljudet när man tar en bild är ju underbart. Men det får nog bli när jag blir lite bättre på att fotografera, funderar på att gå någon kurs men kan inte hitta någon som passar bra med tid och sånt. Tips?

Nu är jag trött och utmattad efter en heldag på Hornsgatan.
Ha det bra!






Kommentarer
Postat av: Linn

Snygga skor!!

Ha det super.

Krmizar

2009-01-05 @ 17:49:03
URL: http://sweet-chili.zoomin.se
Postat av: Kajsa

Hej <33

Jag vill också gå på en foto kurs, vi kanske kan gå tillsammans? :)

2009-01-05 @ 18:43:30
URL: http://kajisa.blogg.se/
Postat av: Karin

riktigt tjusiga:)

2009-01-06 @ 15:54:45
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0