Turné

Hej hej, idag var det första dagen på min klass turné. I min skola finns det nämligen en pop och rock-profil, och där går jag. Det är otroligt kul att spela och så. Nu är vi på turné och gör reklam för pop-rock-profilen, vi spelar på olika skolor.
Först hade vi genrep utan publik, det gick inte alls bra för mig. Jag gjorde bort mig, förlåt till ni andra i bandet. Självförtroendet jag brukar ha, försvann. Men när det sedan var dags för publik, var jag inte alls nervös. Och det gick ganska bra dessutom. Så i morgon kommer det nog gå jätte bra. Vi ska spela på min gamla skola, det kommer bli kul.

Nu är jag helt slut, det känns som det varit idrottsdag.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi får rocka imorn! :D

2009-02-04 @ 19:56:58
URL: http://kajisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0