I'm back where I started now

Goddag! Nu är allt i skolan nästan som det brukar igen, lite nya lärare och så men det är det ju alltid. Jaha, vad har jag gjort sen förra inlägget då? Jag har fortfarande lite semesterhjärna. Ja, på fredagen var jag hemma för då var jag förkyld, men på kvällen blev jag bättre så då kunde jag gå på gårdsfesten. Det var trevligt och väldigt gott! Det var kräftskiva och de var ju bra efter som jag tycker väldans mycket om kräftor. Fast det är lite pilligt att äta. På lördagen höll vi på och fixade men familjens walk-in-closet, det blir jättecoolt. Och jag fick en ny madrass, så nu sover jag som prinsessan på ärten. Men hon sov väl inte så bra egentligen, efter som de la en ärta i sängen eller hur det nu va. På söndagen kom några vänner över på fika. Jaa, det är allt egentligen. Idag började dagen med att tunnelbanan var avstängd så jag fick gå till skolan, det var inte så långt som jag trodde. Men jag kom försent, första lektionen på hela terminen. Det känns ju jättebra! Jaja, sen gick vi inte så länge, eftersom några lektioner inte har kommit igång. Och av samma anledning börjar vi kvart i elva imorrn. Skönt! Då ska jag försöka komma igång med cyklandet till skolan. Vi får se hur det går. Au revoir!

Kommentarer
Postat av: SofiaL

vad roligt med en walk-in-closet:D

2009-08-24 @ 21:14:22
URL: http://siias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0