Summertime, and the living is easy

Jaha, nu är sommarlovet över. Skönt har det varit i alla fall. Jag vet att det har varit jättedålig uppdatering, men jag har varit ute o njutit av sommaren och inte riktigt känt nån stor inspiration för att gå och sätta mig framför datorn. Sen jag var på västkusten har jag varit på Gotland igen, och sen varit på släktträff som vi ordnade hos oss i Dalarna. Det var jättekul. Jag träffade sysslingar och andra släktingar för första gången. Många är musikaliska, så på kvällen spelade vi låtar och sjöng och så. 
Igår började skolan igen. Vi var inte där så länge så efter skolan gick Kajsa, Marisa och jag till Nytorget och satt där och fikade och hade det trevligt. Hjälp vilken lång mening det blev. Tog vår lärare ut oss till en liten sjö, där vi badade. Eller ja, inte jag. Jag tänkte bada när alla andra badade för andra gången men det blev ingen andra gång och det kändes lite konstigt att hoppa i ensam. Men imorron ska jag nog bada, om jag inte blir mer förkyld (Det är typiskt, jag blir alltid förkyld när man ska göra sånt här).  Imorgon ska vi nämligen bada igen, men i Grisslinge då (tror jag). Nu ska jag försöka kurera mig från den här förkylningen, med kycklingsoppa och blåbär. Tänkte äta massa apelsin först, men det är det ju inte riktigt säsong för så det får bli blåbär. Det är väl mycket C-vitamin i dem också? Vet inte hur mycket sånt här hjälper egentligen, men man kan ju alltid pröva. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0