Macroons

Godkväll! Sitter och lyssnar på The Kills - Black Ballon och går igenom sommarens bilder. Längtar tillbaka! Varför kan det inte vara sommar året om? Men hösten och vintern har absolut sin charm också. Men sommaren är förhoppningsvis inte helt slut än. Oj vad trött jag blev nu, konstigt. Det får bli ett kort inlägg. Igår var jag ute på stan, då köpte jag ett roligt, ironiskt Ida Pyk linne. Det får ni se imorrn. Jag hittade också ett par fina snörkängor jag kan ha till hösten, men de fanns inte i min storlek. Men de kommer snart in till butiken, så då bli jag redo för höstrusk. Jag måste erkänna att jag längtar lite till det. Allting blir liksom lite mysigare på hösten. Idag har jag bakat söta, rosa macrooner (hur stavar man egentligen?) och rivit garderober. I högklackat dessutom (för att öva), det är inte dåligt. Jag kände mig riktigt har glömt bort ordet, men typ girlpower-aktig. Fattar ni? Även om jag inte gjorde det jobbigaste arbetet, det gjorde *host* pappa *host*. Men men, det är tanken som räknas.


Macroons, om ni undrar var det är som sticker upp i mitten så är det en pinne från ett kakfat i ståltråd jag gjorde för nåt år sen. Inte så bra bild, jag vet men jag hade noll inspiration.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Fru Ericson

Så fina macroons. Hur gör man dem? Vad har du fyllt dem med?

Recept önskas.

2009-08-30 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0