The Sounds

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, The sounds närmare bestämt. De är så himla bra. Deras första skiva har legat i skåpet hur länge som helst. Så en dag tog jag fram den, och de är ju frotfarande jätte bra! Och Maja Ivarsson (sångerskan). Hon har så cool stil. Jag ska nog ska skaffa en Ramones-tröja och ett par stentvättade jeans med hög midja och så viker man upp de lite grann. Mycket fint.

The sounds "Living in America" Vet inte vad jag tycker om stilen här, det är i alla fall en Ramones-tröja, hehe.
Bra låt i alla fall.

Igår var det klassfest och det var kul! Roligast var ju att M,K och E sov över. Vi hade jättemysigt! Vi var uppe och snacka skit (inte om personer utan bra allmänt tjejsnack)  till två. Det är faktiskt kul att bara snacka om helt oviktiga saker. Allt var väl inte oviktigt men det mesta, hehe. Flummiga var vi också, hahah. X antal skrattanfall blev det. Vi satt och grillade mashmallows i kakelugnen och spelade gitarr och sjöng. Kändes som runt nån lägereld, hahah. Det blev mest den här låten vi spelade.

De stannade till två idag. Sen gick jag ut lite. Jag gick till indiska och hittade ett jättesnyggt överkast men det var tyvärr för en dubbelsäng. Sen gick jag en på svensk hemslöjd ^^. Där finns Åsa Westlunds fina högklackade träskor med kurbits på. De är så coola. Sånna vill jag ha, för önska mig sånna. De var lite dyra. Imorron blir det pluggning till geografi-provet, usch. Nu ska jag ha TV-mys och äta chokladpraliner. Känns lite som nån amerikansk film, fast det kanske brukar vara glass direkt ur en jätteburk när de är deppiga. Jag är inte deppig men gillar choklad ändå, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0