Ny header!

Hej hej!
Äntligen har jag fixat en egen header. Slet med den igår kväll, det tog lite tid innan jag förstod hur Photoshop funkade. När den väl var klar så funkade det inte att lägga in den. Aja, nu är den uppe i alla fall. Hoppas ni tycker om den.
Idag är jag fortfarande förkyld, det har blivit sämre. Jag hatar förkylningar när man går och är så där lite små förkyld hela tiden. Så idag har jag inte låtit som jag brukar. Nu är min blogginspiration borta.... vad ska jag skriva? Kan inte tänka bra när jag är trött. Skirver lite gran då.
 Idag har jag lagat middag, med lite hjälp dock. Det belv tomatsoppa med matvete, jättegott!
Nu blir det engelska läxa och sen film och kanelbulle. Snart kan man börja äta pepparkakor och lussebullar med gott samvete. Har faktiskt tjuvstartat lite... Och snö kanske det blir på lördag, hoppas den stannar kvar den här gången.

Bra blogginspiration: Niotillfem Den är jätte söt, med masa fina bilder.
Orla Kiely gör jätte snygga kläder, de tar fram 60-tals fantasten i mig. Titta bara här:


Kommentarer
Postat av: M

Hejhej Ninne!



Hoppas du blir bra till måndag.

tycker din header blev jättefin.



pusspuss<3 ses på måndag hoppas jag:D

2008-11-21 @ 22:31:28
URL: http://missmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0