Lista

Hej hej.
Just nu har jag ingen inspriation att skriva, så det får bli en lista.

DAGENS VILL HA
: Prinsesstårta... (skäms)
DAGENS KLÄDSEL: Klänning från Soaked in luxury, jeans från Julian Red.
DAGENS SMINK: Inte så mycket, mascara från Nouba.
DAGENS FRISYR: Vanligt, kort, utsläppt.
DAGENS HÄNDELSE: Klassen "bråkade" med vår mentor E om vad som var höger och vänster... (väldigt förvirrande)
DAGENS LÅT: The Kills - Superstition (screamo nu? hahah, skoja)
DAGENS PLANER: Hemmakväll (som vanligt)
DAGENS SAKNAD: Saga, vi måste ses oftare. <3
DAGENS DUMMASTE: Slå på en kartonglåda...(inte jag)
DAGENS ROLIGASTE:  Målade K:s näsa grön, hon blev väldigt sur. Blev sen jagad runt klassrummet...
DAGENS HUMÖR: Oförskämt glad.
DAGENS ORD: Hmm.... kan inte komma på något.



Kommentarer
Postat av: K

Haha..

Förlåt att jag fick världens utbrott men jag hoppas att du inte tog illa upp.

Kramkram!

2008-11-30 @ 19:36:31
URL: http://kajisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0