Konsert

Hej hej!
Igår hade min klass konsert. Jätteroligt! Det var 50-80-tals tema. Min grupp spelade Only you och I will survive. Det gick bra! Förutom att på första låten var pianot för litet så jag kunde inte spela det jag skulle och på den andra så ramlade alla min papper ner så att jag tappade bort mig lite. Men det funkade ändå. Hörde inte så mycket av mig själv men det var nog bra. Jag hade lite 70-tals aktiga kläder på mig. Hade lite svår att komma på vad jag skulle ha på mig först och så skulle jag fixa frisyren så stackars K fick vänta på mig. Förlåt. Idag hade vi komp-ledigt så vi hade bara två lektioner och på den ena så var jag och övade inför adventssamlingen imorgon. Det var kort dag men jag är ändå trött, konstigt. På söndag är det advent. Då ska jag baka lussebullar. Nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0