Dagens rapport

Jaha, det har har varit en bra start på mitt bloggande, hamna på förstasidan på blogg.se redan 3:e dagen. Jättekul! Tack för alla fina kommentarer. Dagen har varit rolig, faktiskt kul att komma tillbaka till skolan, inte skolarbetet kanske men att träffa alla kompisar. Den började med kör, vi körde bl.a. Strålande jul eller vad den heter. Ser ni? Det är verkilgen jul snart. Det lät inte särskilt fint när jag sjöng , kan inte sjunga direkt på morgonen. Då låter jag som en kråka. Resten av låtarna gick en aning bättre. Sen har det vart fullt av roliga saker, bl.a. "allsång" med mina kompisar, låten All I want is you av Barry Louis Polisar. Mycket spännade lät det, haha. Ja, lite utav min dag. 
Det är mycket prov nu i mitten av terminen, lite stressande men det går nog bra.

Nu ska jag sova, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0