Lucia, sleepover och konsert.

Hej hej, nu känns det verkligen som julen kommit. Lussebullarna gjorda, ischoklad (jag älskar det), julstjärnorna är uppe och nästan alla julklappar klara. 10 dagar kvar till julafton, kommer ihåg när jag gjorde nedräkning på post it-lappar när man var liten. Det var trevligt, då blev man så väldigt glad när dagen äntligen kom. I går var det Lucia, "firade" inte då men i fredags hade vi det i skolan. Vi sjöng olika låtar i stämmor och så. Det lät bra, några lärare sa att det var den bästa i hela skolans historia. Sen gick jag, M, och E hem till K och tittade på idol. Jag smet i väg nån timme för att gå på Lykke Li konserten! Gud vad hon är bra! Gillar henne ännu mer nu. Sen sov vi över hos K, trevligt. Både i går och idag har jag julshoppat. Nu är det typ bara till mina kompisar kvar, vad vill ni ha? Hemmagjort godis? Prylar? Åhh, jag såg Breakfast at Tiffanys igår. Den är jätte bra, somnade i slutet men ska se det ikväll. Audrey Hepburn är ju så snygg, tänk om man såg ut så. Älska 60-talet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0