Kallt

God kväll, nu sitter jag invirad i massa filtar hemma hos mormor och morfar. Här e det ruskigt kallt nämligen, för det är nåt strul med värmeanläggningen. Hoppas den kommer igång innan vi ska sova. Ja, vi åkte ifrån Dalarna, där det var 11 minusgrader,  i förmiddags och kom hit vid 5. Så jag har suttit i bil hela dagen. Jag har läst ganska mycket, 254 sidor på två dar. Tegelstensboken, "Fördjupade studier i katastrof-fysik", läste jag ut, den var ganska bra tycker jag. Rolig men lite seg. Den handlar inte om fysik utan om en tjej som blir vän med en lärare som är lite speciell och hon får reda på en hel del om sin famlij och sitt liv som hon inte visste. Om man ska skriva lite diplomatiskt, inte avslöja för mycket. Så jag började på en ny bok "En shopaholic får en syster" det är en serie böcker jag följt ganska länge. De tillhör väl chic-lit genren och ganska lättläst. Det är ett högst aktuellt ämne, om överkonsumtion. 

God fortsättning, eller vad det nu är man säger.

Kommentarer
Postat av: K

Hejsan!

Kul att du kommer hem snart. Vi kan kanske göra något någon dag? Åka skridskor allihopa kanske. :D



Kramar

2008-12-30 @ 12:13:02
URL: http://kajisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0